forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



VSE O TUNINGU.. *Kratka Vprašanja.. *Problemi.. *Nasveti..
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 73, 74, 75  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
mr.right
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.03. 2011, 20:57
Prispevkov: 51

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2011 19:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

znima me ce bi rms super competition gred bila vredu za due+ prebrau sem namreč da naj bi bila vredu tudi orginal ce ni dosti prevozena. dvome pa sem dobil ko sem slišal da bi naj davali veliko močneješe noter...
aja pa cilinder nebo nic tunan auspuh ne prevec odprt pa 19 ferg in to na novi gileri... kaj pa, pravite glede menjave vžiga skuter pa bo za vsakdanjo rabo nasmejan


vnaprej se zahvaljujem za odgovore
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
THE_MAN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40
Prispevkov: 1067
Kraj: MB

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2011 19:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

daj kr bgm ker je super gred
_________________
Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
jonblendin
captain sense of direction
captain sense of direction


Pridružen/-a: 28.05. 2011, 14:51
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2011 19:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

razlika je v tem da je bila RHQ gred že rabljena, bgm evo imam pa čist novo v škatli. neke potrebe po močnejši gredi pa ni pri dr evo cilindru vesel
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jonblendin
captain sense of direction
captain sense of direction


Pridružen/-a: 28.05. 2011, 14:51
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2011 19:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jonblendin je napisal/a:
Doma imam 2 gredi in sicer Malossi RHQ in pa bgm evo.... Cilinder bo dr evo, izpuh bo pa bol zaprti laser xpro...

Prosim svetujte mi katero gred not dati oz, kaj je sploh razlika med gredjo višje klase in gredjo nižje klase , poleg tega da je tista iz višje močnejša?? Prosim ne gledat samo na to da je eno malossi drugo pa bgm...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
THE_MAN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40
Prispevkov: 1067
Kraj: MB

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2011 19:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja no pol pa daj kaj tebi paše a boš rabu roosta
_________________
Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
2fast4you
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.10. 2008, 14:34
Prispevkov: 200

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2011 22:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jonblendin je napisal/a:
jonblendin je napisal/a:
Doma imam 2 gredi in sicer Malossi RHQ in pa bgm evo.... Cilinder bo dr evo, izpuh bo pa bol zaprti laser xpro...

Prosim svetujte mi katero gred not dati oz, kaj je sploh razlika med gredjo višje klase in gredjo nižje klase , poleg tega da je tista iz višje močnejša?? Prosim ne gledat samo na to da je eno malossi drugo pa bgm...

za sporta bi bla dovol tudi original...drugače moj predlog je da daš noter bgm,malossi pustiš če boš meu kak projekt kaj takega ker zdrži kar močne cilindre...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jonblendin
captain sense of direction
captain sense of direction


Pridružen/-a: 28.05. 2011, 14:51
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2011 22:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jaz sem z tuningom bol kot ne zakluču.. se raj vsedm u auto vesel tako da bom MHR verjetno dal pod oglase...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jurzy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 26.05. 2010, 14:34
Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2011 10:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

eno vprašanje.

mi zna kdo povedat, na katere kable moram priklopit omejevalec obratov?
gre se za yamaha aerox l99.

tko kot je na sliki NI prav, ker ko ga vklopim, mi vzame štrom in motor crkne.



hvala za pomoč!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kercmar
iAM
iAM


Pridružen/-a: 04.07. 2010, 21:44
Prispevkov: 668
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2011 12:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Črnega na - na akumolatorju ali na štel
rdečega pa na rdečo-belega .. .

tako se mi vsaj zdi... OK
_________________
Peda tuning is not a crime !! hahahahah
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
weedboy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19
Prispevkov: 2113
Kraj: swamp

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2011 12:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

grem pogledat men so to nardil na pooblaščenem...

za črno sm zihr nasmejan da gre na geštel
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kercmar
iAM
iAM


Pridružen/-a: 04.07. 2010, 21:44
Prispevkov: 668
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2011 12:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

weed, pri letniku od 2008 - 2010 je ziher, da je potrebno vezat črnega na štel, rdečega pa na belo-modrega(eden me modro-bel.. !... ni vseeeno na katerega..) , a on ima starejši letnik ups
_________________
Peda tuning is not a crime !! hahahahah
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
weedboy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19
Prispevkov: 2113
Kraj: swamp

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2011 13:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sm se spomnu ja

žice so dugač obarvane


drugač pa minus vedno na geštel
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
wertu
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.06. 2010, 20:52
Prispevkov: 277

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2011 15:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kaj bi mi znal kdo povedat zakai skuter trokira ko se hočeš konstantno peljat? ko pa recimo pospešuješ pa se lepo pelje in nič ne trokira

setup:
dr evo, 17.5 delorto pa leovince rr izpuh
68 diza
orginal airbox + dve luknji v njega
igla a2 dvignjena do konca gor
_________________
http://skuterist.mojforum.si/skuterist-about2489.html
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
weedboy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19
Prispevkov: 2113
Kraj: swamp

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2011 15:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

se motim al opažam da maš original dizo v večjem fergu?... sploh pa nimam pojma

verjetno je zdaj čas ko aeroxi zezajo men tut vse neki jebe
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
wertu
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.06. 2010, 20:52
Prispevkov: 277

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2011 15:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

orginal diza je bla 62 samo če trokira bi naj pomenlo da maš preveliko dizo ampak nevem zakai bi dal še manjšo če majo vsi med 70 in 80
_________________
http://skuterist.mojforum.si/skuterist-about2489.html
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 73, 74, 75  Naslednja
Stran 49 od 75

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu