Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 30 Maj 2011 18:44 Naslov sporočila: jajca od kitajca boljša od italjanske 2t jebe |
|
|
no pa sm pršu do ugotovitve da je kitajc bil bolj vzdržljiv kot aerox
smo dajal gor 85cc in sem se lahko vozil brez problema
na aeroxa pa avspuh lamele in vario pa... jebe
na pounih obratih zgubi moč nekej je narobe v prenosih 100%
s6 vario je pa za kurac
jajca sploh ne pridejo na gred če pa še stlačiš gor rabiš matico širine 3mm da boš spravil dekl nazaj al pa luknjo v dekl |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 30 Maj 2011 18:46 Naslov sporočila: |
|
|
to je to, roba S6, multivarja bi imel pa nebi imel nobenih problemov. _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 30 Maj 2011 18:52 Naslov sporočila: |
|
|
multivar mej ti
jest bom mel tpr
pa ni fora v variu nekej je v menjalniku tam kjer je olje brihtna buča
s6 pa sploh ne gre gor na gred je prekratka... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
čivi Stopnja:
Pridružen/-a: 12.09. 2009, 20:59 Prispevkov: 703 Kraj: M$
|
Objavljeno: 30 Maj 2011 19:17 Naslov sporočila: |
|
|
moraš ločit da je eno 2t in eno 4t. so čist druge stvari za nastavljat. pri 4t moraš bat pravilno obrnit in dat dobro rinke gor, pa pravilno dat gor verigo ter dobro ventile nastavit; pri 2t so pa čist druge zadeve in so bolj 'občutljive', bolj recimo da kompliciraste kako jih nastaviš da potem deluje tako ali drugače.. _________________
''Wer sauber arbeitet hat mehr Spass am schrauben!'' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 30 Maj 2011 19:42 Naslov sporočila: |
|
|
ma neki žvižga zadej sej štart ma nor ampak pol je pa bogi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jonblendin captain sense of direction
Pridružen/-a: 28.05. 2011, 14:51 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 30 Maj 2011 20:51 Naslov sporočila: |
|
|
si mogoče kdaj pomislil, da je ta vario mogoče mišljen brez sklopke štarterja in tistega zobnika? varia nepoznam tako da nemorem nič reči, lahko pa rečem da sem pri MHR variu moral dat cel mehanizem za električni zaganjač ven... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 30 Maj 2011 21:18 Naslov sporočila: |
|
|
potem se tudi blok brusi in pili, da se jermenu prilagodi... _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 31 Maj 2011 11:48 Naslov sporočila: |
|
|
eh vario je zrihtan...
bo treba mal v navodila pogledat pa gre
ja mal prearoganten je tpr lepše dela (najlepše še multivar ne dela tko al pa nimampravih valjčkov)
moped pa je še kar bogi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|