forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



jajca od kitajca boljša od italjanske 2t jebe

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Nasplošno o skuterjih
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
weedboy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19
Prispevkov: 2113
Kraj: swamp

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2011 18:44    Naslov sporočila: jajca od kitajca boljša od italjanske 2t jebe Odgovori s citatom

no pa sm pršu do ugotovitve da je kitajc bil bolj vzdržljiv kot aerox

smo dajal gor 85cc in sem se lahko vozil brez problema

na aeroxa pa avspuh lamele in vario pa... jebe

na pounih obratih zgubi moč nekej je narobe v prenosih 100%

s6 vario je pa za kurac

jajca sploh ne pridejo na gred če pa še stlačiš gor rabiš matico širine 3mm da boš spravil dekl nazaj al pa luknjo v dekl
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2011 18:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

to je to, roba S6, multivarja bi imel pa nebi imel nobenih problemov.
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
weedboy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19
Prispevkov: 2113
Kraj: swamp

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2011 18:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

multivar mej ti

jest bom mel tpr

pa ni fora v variu nekej je v menjalniku tam kjer je olje brihtna buča

s6 pa sploh ne gre gor na gred je prekratka...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
čivi
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 12.09. 2009, 20:59
Prispevkov: 703
Kraj: M$

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2011 19:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

moraš ločit da je eno 2t in eno 4t. so čist druge stvari za nastavljat. pri 4t moraš bat pravilno obrnit in dat dobro rinke gor, pa pravilno dat gor verigo ter dobro ventile nastavit; pri 2t so pa čist druge zadeve in so bolj 'občutljive', bolj recimo da kompliciraste kako jih nastaviš da potem deluje tako ali drugače..
_________________

''Wer sauber arbeitet hat mehr Spass am schrauben!''
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
weedboy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19
Prispevkov: 2113
Kraj: swamp

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2011 19:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ma neki žvižga zadej sej štart ma nor ampak pol je pa bogi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jonblendin
captain sense of direction
captain sense of direction


Pridružen/-a: 28.05. 2011, 14:51
Prispevkov: 171
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2011 20:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

si mogoče kdaj pomislil, da je ta vario mogoče mišljen brez sklopke štarterja in tistega zobnika? varia nepoznam tako da nemorem nič reči, lahko pa rečem da sem pri MHR variu moral dat cel mehanizem za električni zaganjač ven...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 30 Maj 2011 21:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

potem se tudi blok brusi in pili, da se jermenu prilagodi...
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
weedboy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19
Prispevkov: 2113
Kraj: swamp

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2011 11:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

eh vario je zrihtan...


bo treba mal v navodila pogledat pa gre


ja mal prearoganten je tpr lepše dela (najlepše še multivar ne dela tko al pa nimampravih valjčkov)

moped pa je še kar bogi žalosten
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Nasplošno o skuterjih Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu