Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 15 Jun 2011 10:14 Naslov sporočila: |
|
|
original cilinder 180 športni variator in ostalo nimaš kaj tikat. vloži raje v vzmetenje zavore in seveda nosilec agregata ker je katastrofa... _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aprilia150 Stopnja:
Pridružen/-a: 11.01. 2010, 15:58 Prispevkov: 713 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 23 Jun 2011 20:44 Naslov sporočila: |
|
|
ti ponudim jaz auspuh karburator koleno in konus use novo skori! če boš štimu _________________ Svetloba potuje hitreje od zvoka. Zato nekateri ljudje izgledajo pametni dokler ne odprejo gobca! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dang3r Stopnja:
Pridružen/-a: 16.01. 2010, 18:32 Prispevkov: 294 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 22 Jul 2011 16:34 Naslov sporočila: |
|
|
Evo nekaj malega se dela na skuterju...kupil sem tudi rabljen cilinder 180 vendar ni bil takšen kot sem pričakoval po slikah in sem ga nesel nazaj...
Na novo pihjene felne :
Pa ZX sam kupil....rabljenega :
To je to zaenkrat =) _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dang3r Stopnja:
Pridružen/-a: 16.01. 2010, 18:32 Prispevkov: 294 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 29 Jul 2011 18:03 Naslov sporočila: |
|
|
Evo sedaj pa je prišel še novi 180 cilinder...čakam še na glavo in dihtunge potem pa montirat =)
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
acoman Stopnja:
Pridružen/-a: 31.05. 2011, 20:50 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 10:10 Naslov sporočila: |
|
|
že maš skup? če ne, mi zmeri tajminge prosim |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dang3r Stopnja:
Pridružen/-a: 16.01. 2010, 18:32 Prispevkov: 294 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 10 Okt 2011 19:18 Naslov sporočila: |
|
|
Pozno se oglašam...skuter je že kar dolgo časa skupaj vendar nisem imel časa posodobit na forumu.Skuter gre brutalno...iz mesta skoči po zadni po števcu pa sem se peljal 140 km/h plus tega da so valčki malo prelahki ker se v prazno zavrti.Menjano je bila gred BGM, original cilinder 180(nov), glava, vodna pumpa, ležaji in semeringi pa tudi v prenosih ležaj in semering ker je olje puščalo.Čez zimo pa še pride vpetje porihtano...ker original je katastrofa.Skuter je bil tudi na mizi in je pokazalo 18,5 KM na koli.
Pa še slikca kako gre po zadnem =)
Ogledalo je zato samo levo, ker se mi je na desnem odleplo steklo in se mi je ogledalo razbilo.Morem nabavit drugo desno...ker grdo zgleda z enim ogledalom x) _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 11 Okt 2011 20:24 Naslov sporočila: |
|
|
Lepa zadeva....
Zanima me kako se obnese BGM gred(mislim kakovost pa to), in kakšen imaš kaj nastavitev (prenosi,variomat itd..)
Namreč razmišljam da bi to zimo malenkost "generalne naredu na svoji 180 pa zbiram mal "info" o materialu...
Kakršni koli nasveti, "info" bom vesel...
Drgač pa še enkrat lepo narejeno! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 11 Okt 2011 21:35 Naslov sporočila: |
|
|
Supr 180-ka.. ostalo je use original, le ZX-a maš gore? ..se kaj pozna v primerjavi z original, ker kolega ma technigasa pa je baje isti shit
Kaj boš storil glede vpetja??!! ..ker original je res slabo + zadnje vzmetenje _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dang3r Stopnja:
Pridružen/-a: 16.01. 2010, 18:32 Prispevkov: 294 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 12 Okt 2011 19:18 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala =)
Kar se tiče BGM-jeve gredi izgleda na oko zelo robustna in močna napram original 125 gredi.Ima tudi več "odprtin" za mazanje igličnega ležaja tam ko pride sornik in tudi drugega ležaja.Tak da to je ogromen plus, ker ima izbolšane mazalne lastnosti.V variomatu so precej lažji valčki zaradi izpuha(teže ne vem...ker je kolega mel par setov doma in se teže ne vidi)..ko je bil skuter na mizi se pa vidi ogromna luknja v štartu zaradi variomata, ki je original to bi še mogel zrihtat.Prenosi so takšni kot so bili...mislim da ima 125 runner in 180 runner enake prenose.Federce na kuplungi so ostale iste kot pred menjavo cilindra se pravi da so original...lahko bi dal trše da bi z večjimi obrati skuter spelo vendar za moje želje bojo ostale kar takšne, da se lahko peljem tudi normalno...ne da bi pri vsakem križišči skuter po zadni splezo =)
Ja ostalo je vse original...samo ZX-a sem kupil.Kupil sem ga da sem pridobil na videzu in zvoku...kaj pa vem če se pozna...nisem imel še original izpuha na 180-ki...na youtubu sem gledo dyno teste 180-k z original izpuhom pa je bilo mislim da 16,6 KM na koli...meni pa je pokazo 18,5KM...samo tu je dosti faktorjev ki vplivajo na to..
Za vpetje pa mi bo sošolec ki se bavijo z hidravliko in dihtungami in podobnimi zadevami naredil "pušo" iz gume al neke podobne zadeve, ki se naj bi se odlično obnesle na skuterju, ker je že 2 naredil in zaenkrat funkcijonira.Tak da bomo vidli kako se bo obneslo... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 12 Okt 2011 20:41 Naslov sporočila: |
|
|
prenosi od 180 in od 125 niso enaki, razmerje je drugačno.
original 180 cilinder se le malenkostno popravi glavo malo postruži, športen variator , trše fedrce na sklopki in gremo
izpuh je lahko original oziroma kopija originala brez katalizatorja _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|