forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Gilera Runner 125 by Dang3r
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Predstavi svoj skuter
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 15 Jun 2011 10:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

original cilinder 180 športni variator in ostalo nimaš kaj tikat. vloži raje v vzmetenje zavore in seveda nosilec agregata ker je katastrofa...
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
aprilia150
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.01. 2010, 15:58
Prispevkov: 713
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2011 20:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ti ponudim jaz auspuh karburator koleno in konus use novo skori! če boš štimu
_________________
Svetloba potuje hitreje od zvoka. Zato nekateri ljudje izgledajo pametni dokler ne odprejo gobca!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Dang3r
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 16.01. 2010, 18:32
Prispevkov: 294
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 22 Jul 2011 16:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Evo nekaj malega se dela na skuterju...kupil sem tudi rabljen cilinder 180 vendar ni bil takšen kot sem pričakoval po slikah in sem ga nesel nazaj...

Na novo pihjene felne :



Pa ZX sam kupil....rabljenega :




To je to zaenkrat =)
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dang3r
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 16.01. 2010, 18:32
Prispevkov: 294
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 29 Jul 2011 18:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Evo sedaj pa je prišel še novi 180 cilinder...čakam še na glavo in dihtunge potem pa montirat =)




_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
acoman
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 31.05. 2011, 20:50
Prispevkov: 2

PrispevekObjavljeno: 24 Avg 2011 10:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

že maš skup? če ne, mi zmeri tajminge prosim
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dang3r
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 16.01. 2010, 18:32
Prispevkov: 294
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 10 Okt 2011 19:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozno se oglašam...skuter je že kar dolgo časa skupaj vendar nisem imel časa posodobit na forumu.Skuter gre brutalno...iz mesta skoči po zadni po števcu pa sem se peljal 140 km/h plus tega da so valčki malo prelahki ker se v prazno zavrti.Menjano je bila gred BGM, original cilinder 180(nov), glava, vodna pumpa, ležaji in semeringi pa tudi v prenosih ležaj in semering ker je olje puščalo.Čez zimo pa še pride vpetje porihtano...ker original je katastrofa.Skuter je bil tudi na mizi in je pokazalo 18,5 KM na koli.

Pa še slikca kako gre po zadnem =)



Ogledalo je zato samo levo, ker se mi je na desnem odleplo steklo in se mi je ogledalo razbilo.Morem nabavit drugo desno...ker grdo zgleda z enim ogledalom x)
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
FireFox
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05
Prispevkov: 264

PrispevekObjavljeno: 11 Okt 2011 20:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lepa zadeva.... OK
Zanima me kako se obnese BGM gred(mislim kakovost pa to), in kakšen imaš kaj nastavitev (prenosi,variomat itd..)
Namreč razmišljam da bi to zimo malenkost "generalne naredu na svoji 180 pa zbiram mal "info" o materialu... vesel
Kakršni koli nasveti, "info" bom vesel...
Drgač pa še enkrat lepo narejeno! OK
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Ninja Boy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23
Prispevkov: 2203
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 11 Okt 2011 21:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Supr 180-ka.. ostalo je use original, le ZX-a maš gore? ..se kaj pozna v primerjavi z original, ker kolega ma technigasa pa je baje isti shit jezik

Kaj boš storil glede vpetja??!! ..ker original je res slabo + zadnje vzmetenje jezik zavija z očmi
_________________
I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dang3r
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 16.01. 2010, 18:32
Prispevkov: 294
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 12 Okt 2011 19:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala =)
Kar se tiče BGM-jeve gredi izgleda na oko zelo robustna in močna napram original 125 gredi.Ima tudi več "odprtin" za mazanje igličnega ležaja tam ko pride sornik in tudi drugega ležaja.Tak da to je ogromen plus, ker ima izbolšane mazalne lastnosti.V variomatu so precej lažji valčki zaradi izpuha(teže ne vem...ker je kolega mel par setov doma in se teže ne vidi)..ko je bil skuter na mizi se pa vidi ogromna luknja v štartu zaradi variomata, ki je original to bi še mogel zrihtat.Prenosi so takšni kot so bili...mislim da ima 125 runner in 180 runner enake prenose.Federce na kuplungi so ostale iste kot pred menjavo cilindra se pravi da so original...lahko bi dal trše da bi z večjimi obrati skuter spelo vendar za moje želje bojo ostale kar takšne, da se lahko peljem tudi normalno...ne da bi pri vsakem križišči skuter po zadni splezo =)

Ja ostalo je vse original...samo ZX-a sem kupil.Kupil sem ga da sem pridobil na videzu in zvoku...kaj pa vem če se pozna...nisem imel še original izpuha na 180-ki...na youtubu sem gledo dyno teste 180-k z original izpuhom pa je bilo mislim da 16,6 KM na koli...meni pa je pokazo 18,5KM...samo tu je dosti faktorjev ki vplivajo na to..
Za vpetje pa mi bo sošolec ki se bavijo z hidravliko in dihtungami in podobnimi zadevami naredil "pušo" iz gume al neke podobne zadeve, ki se naj bi se odlično obnesle na skuterju, ker je že 2 naredil in zaenkrat funkcijonira.Tak da bomo vidli kako se bo obneslo...
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 12 Okt 2011 20:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

prenosi od 180 in od 125 niso enaki, razmerje je drugačno.

original 180 cilinder se le malenkostno popravi glavo malo postruži, športen variator , trše fedrce na sklopki in gremo
izpuh je lahko original oziroma kopija originala brez katalizatorja
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Predstavi svoj skuter Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
Stran 4 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu