Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
fleg Stopnja:
Pridružen/-a: 20.07. 2010, 12:52 Prispevkov: 449
|
Objavljeno: 30 Okt 2011 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
pobereš ven blokade, menjaš variomat... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tadorman Stopnja:
Pridružen/-a: 28.09. 2011, 15:10 Prispevkov: 58 Kraj: Izola
|
Objavljeno: 30 Okt 2011 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
sej sej to mam že porihtano blokade so dol, gor sem dau sito izpuh ter menjau valčke. motor gre kr solidno, na po števcu pride do 95km/h torej upam usaj enih 80 realnih
zdej me zanima kaj bi še lahko nardiu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 30 Okt 2011 21:18 Naslov sporočila: |
|
|
Po mili volji daš kaki gus 70 cilinder gor pa malo vecjo dizo v ferg pa kaksno luknjo v org filter pa nimas kej vec tikat. Vozil se bos pa 100 naokoli _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tadorman Stopnja:
Pridružen/-a: 28.09. 2011, 15:10 Prispevkov: 58 Kraj: Izola
|
Objavljeno: 30 Okt 2011 21:22 Naslov sporočila: |
|
|
kašen lamelni alpa kašna sklopka nebi nič pobolšalo? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 30 Okt 2011 21:25 Naslov sporočila: |
|
|
Najbolj bos tak izkoristil kot sem ti napisal, drugac se bo pa po menjavi lamelca in ne bolj poznalo po porabi in ne tolko po hitrosti in pospeških. _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tadorman Stopnja:
Pridružen/-a: 28.09. 2011, 15:10 Prispevkov: 58 Kraj: Izola
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 30 Okt 2011 23:07 Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj filter? Original pusti bo najboljše _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rokzilla scooter gynecology
Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07 Prispevkov: 1347 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 30 Okt 2011 23:40 Naslov sporočila: |
|
|
Magar naluknjaj filter, bo boljše kot športni filter, drugače bo velikost dize šla do nebes... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tadorman Stopnja:
Pridružen/-a: 28.09. 2011, 15:10 Prispevkov: 58 Kraj: Izola
|
Objavljeno: 31 Okt 2011 14:44 Naslov sporočila: |
|
|
Če bi dau gor polini Super speed variomat bi slo ful bolse? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jalen Stopnja:
Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23 Prispevkov: 464
|
Objavljeno: 31 Okt 2011 18:00 Naslov sporočila: |
|
|
tadorman je napisal/a: | Če bi dau gor polini Super speed variomat bi slo ful bolse? |
pridobil bi na pospeški in ne na končni hitrosti. _________________ ;D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tadorman Stopnja:
Pridružen/-a: 28.09. 2011, 15:10 Prispevkov: 58 Kraj: Izola
|
Objavljeno: 31 Okt 2011 18:45 Naslov sporočila: |
|
|
super, hvala za nasvete |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 05 Nov 2011 17:26 Naslov sporočila: |
|
|
Kako morem vezat navitje da bo delal števec za obrate? Vse dela normalno, luči itd...
Imam pa MVT Milenium
aja vezal sem po navodilih na njihovi spletni strani.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tadorman Stopnja:
Pridružen/-a: 28.09. 2011, 15:10 Prispevkov: 58 Kraj: Izola
|
Objavljeno: 09 Nov 2011 16:20 Naslov sporočila: |
|
|
keri cilindri so primerni za vsakdanjo vožnjo ? (najmanj 50km na dan) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jonblendin captain sense of direction
Pridružen/-a: 28.05. 2011, 14:51 Prispevkov: 171 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 09 Nov 2011 17:08 Naslov sporočila: |
|
|
gus cilindri oz. iz litega železa(cast iron). to so skor vsi sport cilindri, v mid-race klasi pa polini corsa,due+ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
newc Stopnja:
Pridružen/-a: 16.05. 2009, 05:19 Prispevkov: 118
|
Objavljeno: 09 Nov 2011 20:26 Naslov sporočila: |
|
|
sej ni nujno da pa alu ni za vsak dan. Mam že blizu 10k kilomentov narjenih na sojmu pa je vsak lep dan v laufu (s6 sport) _________________ God Is Dead But I Am Alive |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|