Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
avion Stopnja:
Pridružen/-a: 09.05. 2009, 11:57 Prispevkov: 89
|
Objavljeno: 31 Maj 2012 21:31 Naslov sporočila: Runner in Malossi Multivar |
|
|
Imam Gilera Runner, letnik 2008, originalni cilinder, Leovince Gp. Že brez multivarja sem z valčki kr dobr optimiziral zadevo, tko da je kar nekako šlo. Zdej sem dal še multivar, pa recimo da še malenkost bolj enakomerno potegne, pa končna je za ene 2km/h višja.
Me pa neki zanima. Imam še dve povratni vzmeti: Belo in Modro.
Zdej ko sem dal multivar noter povratne nisem nič menjal. Ali ima kakšen smisel, da zamenjam? Katero bi dal noter? Kaj bom pridobil? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rokzilla scooter gynecology
Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07 Prispevkov: 1347 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 31 Maj 2012 21:43 Naslov sporočila: |
|
|
Probaj belo, drugače pusti original... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
avion Stopnja:
Pridružen/-a: 09.05. 2009, 11:57 Prispevkov: 89
|
Objavljeno: 31 Maj 2012 22:14 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa naj bi bela naredila? Kakšen bo morebiten učinek? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 31 Maj 2012 23:32 Naslov sporočila: |
|
|
nebo učinka, ker je bela povratna pri pia mehkejša kot serijska, zato bo še slabše. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
avion Stopnja:
Pridružen/-a: 09.05. 2009, 11:57 Prispevkov: 89
|
Objavljeno: 01 Jun 2012 00:32 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa če dam modro, ki je mislim da še bolj trda? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 01 Jun 2012 06:37 Naslov sporočila: |
|
|
pusti original tršo kot boš dal težje valče bi moral dat vendar nimaš moči da bi to poganjal poleg tega trša kot je povratna manjša bo končna
Z belo in lažjimi valčki bo motor res šel kak km več vendar bo pa zato bolj len in mehek _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
avion Stopnja:
Pridružen/-a: 09.05. 2009, 11:57 Prispevkov: 89
|
Objavljeno: 01 Jun 2012 07:26 Naslov sporočila: |
|
|
italia1 je napisal/a: | pusti original tršo kot boš dal težje valče bi moral dat vendar nimaš moči da bi to poganjal poleg tega trša kot je povratna manjša bo končna
Z belo in lažjimi valčki bo motor res šel kak km več vendar bo pa zato bolj len in mehek |
Italia,
Hvala za tole obrazložitev. Ma sej mogoče če se mi bo dalo, bom pa res probal še z belo. Ker se mi zdi, da je motor zdej res kr poskočen, včasih bi si kr želel, da ne bi bil tko nemiren. Pa še tko je, da se mi števec po ravnini ustavi na 98km/h, pa bi bilo fino videt, da bi bila cifra tro mestna
Sam je pa tko, da mi to ni logično, da bo z mehkejšo vzmetjo višja končna.
Jest tko po kmečko razmišljam: kokr jest razumem, mora biti zadaj čim večja razlika, med krogoma, da bo krog, po katerem gre jermen najmanjši. Se pravi, mora fedr ta dva kroga porinit čim bolj narazen. Logično bi rekel, da mora biti feder zato čim trši. Zarad tega mi ni logično, da mehkejša vzmet da višjo končno hitrost |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|