forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



VSE o valjčkih, povratnih in vzmeteh sklopke
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 42, 43, 44  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
F4rXiiii^
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56
Prispevkov: 1307

PrispevekObjavljeno: 21 Apr 2010 14:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

variator je strokovni izraz za variatorski prenos..
variomat pa je ta del pri skuterju..
če se motim me popravte..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 21 Apr 2010 14:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

*CPI* je napisal/a:
vale46 je napisal/a:
no eno zanimivo uprašanje dosti ljudi mešajo še sam nevem kako se pravilno reče VARIOMAT ali VARIATOR ?? nasmejan


Jaz poznam izraz VARIOMAT. Variator ne vem od kod je. To so (ste) si zmisli seljaci i poljeprivrednici.


To bi se jaz kar strinjau. Variomat, skrajšano vario, variator pa je za lase privlečeno. Celotnemu sistemu pa se reče CVT.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
*CPI*
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36
Prispevkov: 2348
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 21 Apr 2010 19:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

F4rXiiii^ je napisal/a:
variator je strokovni izraz za variatorski prenos..
variomat pa je ta del pri skuterju..
če se motim me popravte..


Kaki variatorski prenos, kje si to slišal? Na kuharski šoli?
Kot strojnik ti lahko povem, ter da variranje pomeni nekaj druga.
Na nek način vibracija, oplet itd.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
F4rXiiii^
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56
Prispevkov: 1307

PrispevekObjavljeno: 21 Apr 2010 19:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

no pol je pa variator angleški izraz za variomat, saj na vsen tujih spletih trgovinah piše variator..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
gorazd0072
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 25.04. 2010, 21:24
Prispevkov: 2

PrispevekObjavljeno: 25 Apr 2010 21:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni

Imam malaguti f15, leovince TT izpuh, orginal sklopko z malo tršimi vzmetmi, valčki so tisti ki so bili priloženi izpuhu, povratna vzmet bela malossi.

motor ima zelo dobre pospeške, problem je da se ne zvrti vedno do konca na ravnini se ustavi pri nekje 55-60 km/h, ne dobi obratov ter se vrti pri 6500, spomočjo malo vzpona ali malo naklona pride na 10000 obratov 86 km/h.
Prosim za pomoč. Hvala l.p.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 26 Apr 2010 09:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Top performance racing vario, pa si zmagau!
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
gorazd0072
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 25.04. 2010, 21:24
Prispevkov: 2

PrispevekObjavljeno: 27 Apr 2010 12:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hvala za odgovor. Zanima me ali bi mogoče moral zamenjat povratno vzmet in dat tršo da bi motor dobil več obratov iz se zvrtel do 10000 ter ne obstal na 6500
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 27 Apr 2010 14:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

tršo kot belo povratno nikakor. to z valčki potem štelaš. lažje daj da se bol vrti. Sam belo povratno na tem kar maš zaj je skoraj že pretrda.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
mortifixion
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.04. 2010, 11:54
Prispevkov: 527
Kraj: frankolovo

PrispevekObjavljeno: 11 Maj 2010 16:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

F4rXiiii^ je napisal/a:
ja zdej je spet odvisno od agregata..
aerox ima org 5,5g valčke in pride na šport predelavi ke od 3.5, 4,2 do 5g oz. tudi več..
pri pia/gil agregatih pa je vse skup višje če se ne motim..
nrg ima orginalno nek čez 7g..

mhm meni se pa zdi da ima nrg 6.5g valčke če se ne motim
jezik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko63
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.07. 2009, 21:37
Prispevkov: 148
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: 16 Maj 2010 10:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

mam eno vprašanje na syma sem dal laser x pro pa poleg nisn dobo nobenih valčkov noter sem pusto tiste ko sem jih mel za technigasa to so orginalni pa se skuter en čas tak v prazno vrti pol pa dobi tisto moč. Kaj predlagate klko gramske bi dal not?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mortifixion
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.04. 2010, 11:54
Prispevkov: 527
Kraj: frankolovo

PrispevekObjavljeno: 16 Maj 2010 10:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

marko63 je napisal/a:
mam eno vprašanje na syma sem dal laser x pro pa poleg nisn dobo nobenih valčkov noter sem pusto tiste ko sem jih mel za technigasa to so orginalni pa se skuter en čas tak v prazno vrti pol pa dobi tisto moč. Kaj predlagate klko gramske bi dal not?


kulk maš zdle gramske noter?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko63
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.07. 2009, 21:37
Prispevkov: 148
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: 16 Maj 2010 10:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

orginalni so torej 8g
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mortifixion
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.04. 2010, 11:54
Prispevkov: 527
Kraj: frankolovo

PrispevekObjavljeno: 16 Maj 2010 12:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

marko63 je napisal/a:
orginalni so torej 8g



8G pa se ti v prazno vrti??? men se v prazno vrti ko mam okoli 4g valčke hehe:d si 100% DA SO 8g
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko63
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.07. 2009, 21:37
Prispevkov: 148
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: 16 Maj 2010 12:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

so 8g ziher samo neje se dobesedno v prazno vrti pri ful vlkih obratih speluje in nima neke moči tam od 8-9k obratov pa vleče na puna
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mortifixion
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.04. 2010, 11:54
Prispevkov: 527
Kraj: frankolovo

PrispevekObjavljeno: 16 Maj 2010 14:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

marko63 je napisal/a:
so 8g ziher samo neje se dobesedno v prazno vrti pri ful vlkih obratih speluje in nima neke moči tam od 8-9k obratov pa vleče na puna


mhm mogoče imaš modre federce pa so pretrde za tvoj motor če maš stock cilinder so rumene in ne modre ! pa kateri motor maš??
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 42, 43, 44  Naslednja
Stran 16 od 44

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu