Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 21 Apr 2010 14:21 Naslov sporočila: |
|
|
variator je strokovni izraz za variatorski prenos..
variomat pa je ta del pri skuterju..
če se motim me popravte.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 21 Apr 2010 14:53 Naslov sporočila: |
|
|
*CPI* je napisal/a: | vale46 je napisal/a: | no eno zanimivo uprašanje dosti ljudi mešajo še sam nevem kako se pravilno reče VARIOMAT ali VARIATOR ?? |
Jaz poznam izraz VARIOMAT. Variator ne vem od kod je. To so (ste) si zmisli seljaci i poljeprivrednici. |
To bi se jaz kar strinjau. Variomat, skrajšano vario, variator pa je za lase privlečeno. Celotnemu sistemu pa se reče CVT. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 21 Apr 2010 19:15 Naslov sporočila: |
|
|
F4rXiiii^ je napisal/a: | variator je strokovni izraz za variatorski prenos..
variomat pa je ta del pri skuterju..
če se motim me popravte.. |
Kaki variatorski prenos, kje si to slišal? Na kuharski šoli?
Kot strojnik ti lahko povem, ter da variranje pomeni nekaj druga.
Na nek način vibracija, oplet itd. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 21 Apr 2010 19:32 Naslov sporočila: |
|
|
no pol je pa variator angleški izraz za variomat, saj na vsen tujih spletih trgovinah piše variator.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gorazd0072 Stopnja:
Pridružen/-a: 25.04. 2010, 21:24 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 25 Apr 2010 21:45 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni
Imam malaguti f15, leovince TT izpuh, orginal sklopko z malo tršimi vzmetmi, valčki so tisti ki so bili priloženi izpuhu, povratna vzmet bela malossi.
motor ima zelo dobre pospeške, problem je da se ne zvrti vedno do konca na ravnini se ustavi pri nekje 55-60 km/h, ne dobi obratov ter se vrti pri 6500, spomočjo malo vzpona ali malo naklona pride na 10000 obratov 86 km/h.
Prosim za pomoč. Hvala l.p. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 26 Apr 2010 09:37 Naslov sporočila: |
|
|
Top performance racing vario, pa si zmagau! _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gorazd0072 Stopnja:
Pridružen/-a: 25.04. 2010, 21:24 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 27 Apr 2010 12:58 Naslov sporočila: |
|
|
hvala za odgovor. Zanima me ali bi mogoče moral zamenjat povratno vzmet in dat tršo da bi motor dobil več obratov iz se zvrtel do 10000 ter ne obstal na 6500 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 27 Apr 2010 14:13 Naslov sporočila: |
|
|
tršo kot belo povratno nikakor. to z valčki potem štelaš. lažje daj da se bol vrti. Sam belo povratno na tem kar maš zaj je skoraj že pretrda. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mortifixion Stopnja:
Pridružen/-a: 11.04. 2010, 11:54 Prispevkov: 527 Kraj: frankolovo
|
Objavljeno: 11 Maj 2010 16:02 Naslov sporočila: |
|
|
F4rXiiii^ je napisal/a: | ja zdej je spet odvisno od agregata..
aerox ima org 5,5g valčke in pride na šport predelavi ke od 3.5, 4,2 do 5g oz. tudi več..
pri pia/gil agregatih pa je vse skup višje če se ne motim..
nrg ima orginalno nek čez 7g..
mhm meni se pa zdi da ima nrg 6.5g valčke če se ne motim
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko63 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.07. 2009, 21:37 Prispevkov: 148 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 16 Maj 2010 10:10 Naslov sporočila: |
|
|
mam eno vprašanje na syma sem dal laser x pro pa poleg nisn dobo nobenih valčkov noter sem pusto tiste ko sem jih mel za technigasa to so orginalni pa se skuter en čas tak v prazno vrti pol pa dobi tisto moč. Kaj predlagate klko gramske bi dal not? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mortifixion Stopnja:
Pridružen/-a: 11.04. 2010, 11:54 Prispevkov: 527 Kraj: frankolovo
|
Objavljeno: 16 Maj 2010 10:24 Naslov sporočila: |
|
|
marko63 je napisal/a: | mam eno vprašanje na syma sem dal laser x pro pa poleg nisn dobo nobenih valčkov noter sem pusto tiste ko sem jih mel za technigasa to so orginalni pa se skuter en čas tak v prazno vrti pol pa dobi tisto moč. Kaj predlagate klko gramske bi dal not? |
kulk maš zdle gramske noter? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko63 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.07. 2009, 21:37 Prispevkov: 148 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 16 Maj 2010 10:27 Naslov sporočila: |
|
|
orginalni so torej 8g |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mortifixion Stopnja:
Pridružen/-a: 11.04. 2010, 11:54 Prispevkov: 527 Kraj: frankolovo
|
Objavljeno: 16 Maj 2010 12:20 Naslov sporočila: |
|
|
marko63 je napisal/a: | orginalni so torej 8g |
8G pa se ti v prazno vrti??? men se v prazno vrti ko mam okoli 4g valčke hehe:d si 100% DA SO 8g |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko63 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.07. 2009, 21:37 Prispevkov: 148 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 16 Maj 2010 12:23 Naslov sporočila: |
|
|
so 8g ziher samo neje se dobesedno v prazno vrti pri ful vlkih obratih speluje in nima neke moči tam od 8-9k obratov pa vleče na puna |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mortifixion Stopnja:
Pridružen/-a: 11.04. 2010, 11:54 Prispevkov: 527 Kraj: frankolovo
|
Objavljeno: 16 Maj 2010 14:00 Naslov sporočila: |
|
|
marko63 je napisal/a: | so 8g ziher samo neje se dobesedno v prazno vrti pri ful vlkih obratih speluje in nima neke moči tam od 8-9k obratov pa vleče na puna |
mhm mogoče imaš modre federce pa so pretrde za tvoj motor če maš stock cilinder so rumene in ne modre ! pa kateri motor maš?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|