Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
2fast4you Stopnja:
Pridružen/-a: 28.10. 2008, 14:34 Prispevkov: 200
|
Objavljeno: 29 Mar 2011 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
frenda nujno zanima kolko g valjčke da na pia agregat,vse original razn pač ma pobrane blokade pa zdej je rabljenga zx-a kupu.
Kolko g valjčke in ali so bele fedrce dobre za zx-a
hvala za odg. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 30 Mar 2011 07:34 Naslov sporočila: |
|
|
nekje med 5,0 in 5,5g naj montira. Vzmeti pa naj zaenkrat pusti original, verjetno bo tud z org dobro delalo. _________________ Skuterji
Gume za skuter |
|
Nazaj na vrh |
|
|
2fast4you Stopnja:
Pridružen/-a: 28.10. 2008, 14:34 Prispevkov: 200
|
Objavljeno: 30 Mar 2011 21:45 Naslov sporočila: |
|
|
jakahrovat je napisal/a: | nekje med 5,0 in 5,5g naj montira. Vzmeti pa naj zaenkrat pusti original, verjetno bo tud z org dobro delalo. |
je dau 5.2 in negre prou nikamor pospeškov nima sploh nič,mogoče zaradi tega ker je preveč volne v dušilcu? ker jo je dodatno tlaču noter.
Dizo je dau 67 prej je bla 54
ma pa tanou nrg LC |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 30 Mar 2011 22:26 Naslov sporočila: |
|
|
30-32g diza 64/65 seveda ej treba vzet ven tisto šajbo z luknjami ki je na uplinjaču ko se odstrani cevko iz airboxa do uplinjača
povratna original vzmeti na sklopki pa bele malossi za original sklopko ali original leovince _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
2fast4you Stopnja:
Pridružen/-a: 28.10. 2008, 14:34 Prispevkov: 200
|
Objavljeno: 30 Mar 2011 22:41 Naslov sporočila: |
|
|
šajbe ni več noter,sm mu dau 5,2g use valjčke in ni šlo prou nikamor zanimivo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 31 Mar 2011 06:59 Naslov sporočila: |
|
|
očitno nekje grešiš ker to je leovince setup _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
2fast4you Stopnja:
Pridružen/-a: 28.10. 2008, 14:34 Prispevkov: 200
|
Objavljeno: 31 Mar 2011 19:53 Naslov sporočila: |
|
|
italia1 je napisal/a: | očitno nekje grešiš ker to je leovince setup |
sm mu že zrihtu dela lepo konstantno vleče
hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slodecko Stopnja:
Pridružen/-a: 30.10. 2010, 08:09 Prispevkov: 70 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: 09 Apr 2011 11:43 Naslov sporočila: |
|
|
Sym jet euro x
50ccm vse original razen izvzete blokade variomata polini ter auspuha Technogas
katere valčke priporočate? Menjam tudi Vzmet? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fleg Stopnja:
Pridružen/-a: 20.07. 2010, 12:52 Prispevkov: 449
|
Objavljeno: 26 Maj 2011 19:19 Naslov sporočila: |
|
|
kako gre trdnost po barvah pri polini povratnih? (pia) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pustivsek Stopnja:
Pridružen/-a: 27.10. 2009, 14:22 Prispevkov: 160
|
Objavljeno: 26 Maj 2011 19:49 Naslov sporočila: |
|
|
slodecko je napisal/a: | Sym jet euro x
50ccm vse original razen izvzete blokade variomata polini ter auspuha Technogas
katere valčke priporočate? Menjam tudi Vzmet? |
povratno vzmet ter vzmeti v sklopki malossi bele kar se riče pa valčkov pa moreš nekje začet pa sprobavat to ti ne more noben povedat zaćni npr pri 4-5g in nižje... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
omahn324 Stopnja:
Pridružen/-a: 02.06. 2011, 16:50 Prispevkov: 2 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 02 Jun 2011 17:18 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi imel vprašanje imam peugeot speedfighta 2. Vanj sem dal malossi multivar in leovince zx-r na sklopki so fedri rdeče barve povratna vzmet pa je bela malossijeva imam 6.7 g valčke. problem je sledeč ko zalaufam skuter lepo potegne ko pa med vožnjo spustim gas in ga nato spet privijem skuter negre nikamor nato šele čez nekaj časa potegne. Ali je težava v valjčkih ali je kaj drugega? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 02 Jun 2011 18:13 Naslov sporočila: |
|
|
dej original povratno vzmet obvezno in verjetno tudi težje valčke. probaj prvo s temi pol bioš pa videl. poglej tudi dizo v uplinjaču ker ponavadi ej origial izpuh bolj zaprt zato rabi tudi manjšo dizo. _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
omahn324 Stopnja:
Pridružen/-a: 02.06. 2011, 16:50 Prispevkov: 2 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 03 Jun 2011 06:36 Naslov sporočila: |
|
|
italia1 je napisal/a: | dej original povratno vzmet obvezno in verjetno tudi težje valčke. probaj prvo s temi pol bioš pa videl. poglej tudi dizo v uplinjaču ker ponavadi ej origial izpuh bolj zaprt zato rabi tudi manjšo dizo. |
Ampak k sm pa monterou gor sm najprej variomat gor dau in sm se šu mal zapelat pa je use lepo delal pol k sm dau pa auspuh gor so se pa problemi začel. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TadejV Stopnja:
Pridružen/-a: 29.03. 2011, 08:29 Prispevkov: 19
|
Objavljeno: 03 Jun 2011 08:57 Naslov sporočila: |
|
|
omahn324 je napisal/a: | italia1 je napisal/a: | dej original povratno vzmet obvezno in verjetno tudi težje valčke. probaj prvo s temi pol bioš pa videl. poglej tudi dizo v uplinjaču ker ponavadi ej origial izpuh bolj zaprt zato rabi tudi manjšo dizo. |
Ampak k sm pa monterou gor sm najprej variomat gor dau in sm se šu mal zapelat pa je use lepo delal pol k sm dau pa auspuh gor so se pa problemi začel. |
Jaz imam podoben problem na Aprili SR WWW (minarelli horizontal), prvo sem menjal org. izpuh z zx-r ter imel une prilozene valjcke teze 5.nekaj g.
Tist je slo kar vredu, sedaj sem pa zmontiral se Airsal T6 50ccm cilinder ter malossi multivar. Mehanik mi je povrtal dizo iz 62 na 65.
Povratna je bela ki je bila prilozena zraven variomata in fedre na sklopki so rumene ki so bile prilozene zraven zx-r.
Sedaj ko je motor hladen oz da ga vozim pocasi zelo dobro potegne.
Ko ga pa nekaj casa do konca tiscim in nato spustim gas cisto len.
Komaj da spelje ker rabi res dolgo da se zavrti in nato sele pri kakih 60Km/h potegne.
Preveril sem svecko in je crna kar naj bi pomenilo da ima prevec goriva, ceprav mi ni jasno da bi se to tolk poznalo pri taki majhni spremembi dize.
Zdaj bom prvo probal dat lazje valjcke iz 7.5g na 7 in nato bom probal se 6.
Vec idej pa nimam. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
THE_MAN Stopnja:
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40 Prispevkov: 1067 Kraj: MB
|
Objavljeno: 03 Jun 2011 09:00 Naslov sporočila: |
|
|
hahaha daj kr dosti lažje valčke pa podloži varomat z podloškami za vario _________________ Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|