Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 06 Avg 2011 21:56 Naslov sporočila: |
|
|
to je v bistvu katalizator, brez tega nema tehničnega _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
malaguti F15 Stopnja:
Pridružen/-a: 11.07. 2011, 21:08 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 07 Avg 2011 10:41 Naslov sporočila: |
|
|
Če pogledate na sliki je tam kje je privarjen katalizator cev zelo stisnjena , zaj nevem , če je orginal tak narejeno , ali pa je to mogoče od udarca not stisnilo?
Ker tako stisnjena cev mora precej dušit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
wertu Stopnja:
Pridružen/-a: 24.06. 2010, 20:52 Prispevkov: 277
|
Objavljeno: 07 Avg 2011 11:55 Naslov sporočila: |
|
|
razgrajač je napisal/a: | to je v bistvu katalizator, brez tega nema tehničnega |
kak te ne meni je samo pogledau končno hitrost pa ajde bog, lahko pa bi se tudi končalo drugač.. _________________ http://skuterist.mojforum.si/skuterist-about2489.html |
|
Nazaj na vrh |
|
|
yamaha70cc Stopnja:
Pridružen/-a: 15.05. 2011, 20:51 Prispevkov: 41
|
Objavljeno: 12 Avg 2011 20:37 Naslov sporočila: |
|
|
sem nov na forumu, moj problem je pa sledeč:
imam novo yamaho aerox, danes kupljeno.
prvo kar sem naredil ko sme prišel domov je, da sem pobral prijatla in sma šla skupaj na pohorje, 25km v eno smer, fajn hrib.. gor sem ga celi čas na polno tišal, nisem šparo, gor je šeu 40... okej... po ravnem gre po števcu 54kmh... okej. gori naredima pavzo 15min. grema dol, ga spet tišim na polno, do 72 po števcu sva spravla po hribu dol, ne pretiravam. prideva iz hriba, po ravnini samo še do bajte, gre neki 67kmh po števcu... ko samo na enkrat nekaj vseka v mašini, gas ne dela, smerokazi so še delali, se ustaviva, počakava 20min, normalo zaštartam, in se odpeljeva počasi domov.
to se mi ne zdi normalno zato rajši vprašam. vem da bi mogo motor najprej ulavfat, ampak kolkor sem bral tu po forumu, ste ga vsi tišali na polno... no, da slišim vaša mnenja, kaj bi lahko bilo in zakaj?
hvala, lp. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rokzilla scooter gynecology
Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07 Prispevkov: 1347 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 12 Avg 2011 21:42 Naslov sporočila: |
|
|
Se nisva midva menila nekaj že, ko si mi pisal da misliš kupit runnerja?
Drugače pa nesmeš tišat motorja v obrate, če ima blokado namenjeno, da blokira obrate... Samo uničuješ si ga. Ko bodo na tehničnem blokade zunaj, pa lahko tiščiš po hribu, pa še takrat ti nebi priporočal. NE delaj več tega |
|
Nazaj na vrh |
|
|
yamaha70cc Stopnja:
Pridružen/-a: 15.05. 2011, 20:51 Prispevkov: 41
|
Objavljeno: 12 Avg 2011 21:55 Naslov sporočila: |
|
|
ja, v runnerja ni šla čelada, pa sem vzel aeroxa gre komot noter. ok. hvala za nasvet |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rokzilla scooter gynecology
Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07 Prispevkov: 1347 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 12 Avg 2011 22:09 Naslov sporočila: |
|
|
Ah seveda če čelada ne gre v runnerja pa vzemi aeroxa, ''pametno'' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 12 Avg 2011 23:57 Naslov sporočila: |
|
|
hahahaha Če se ti nojeva jajca zdi premala, vzami od kure _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
brenčač Stopnja:
Pridružen/-a: 21.08. 2011, 14:52 Prispevkov: 67 Kraj: Veliki Vrh
|
Objavljeno: 28 Avg 2011 10:17 Naslov sporočila: |
|
|
lp. sem začetnik ubistvu sem skor tunal in imel tomosakije zdej pa si skuterja kupujem , pa me nasplošno zanima kaj je to povratna fedra, variomat, valjčki kako nalogo imajo... _________________ dokler gre,gre, ko pa negre, pa crkne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fleg Stopnja:
Pridružen/-a: 20.07. 2010, 12:52 Prispevkov: 449
|
Objavljeno: 28 Avg 2011 12:54 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Ko govorimo o valjčkih pravzaprav govorimo v utežeh, ki jih vstavimo v variomat. Ime so prav gotovo dobili po svoji obliki. Pa ste se kdaj pravzaprav vprašali kakšna je njihova naloga in zakaj vedno govorimo o različnih težah ter kaj nam to pomaga. Nikoli?
Valjčki zaradi centrifugalne sile, ki se ustvari med vrtenjem, razrinejo pokrov variomata in sam variomat. Ker je pokrov fiksen, se variomat pomakne proti vetrnici, ter s tem potisne jermen navzgor, kar je enako kot če bi povečali sprednji zobnik pri verižnem načinu prenosa. Razložimo še zakaj je pomembna teža valjčkov. Lažji, kot so valjčki, več obratov je potrebno, da jih centrifugalna sila premakne proti zunanjemu delu variomata. Če so valjčki težji, so za enak proces potrebni manjši obrati. Seveda je tukaj treba biti previden, saj bi s prelahkimi valjčki skuter dobil preveč obratov, kar bi imelo za posledico izgubo moči zaradi tako imenovanega "vrtenja v prazno". V primeru pretežkih valjčkov pa skuter ne bi mogel razviti polne moči, ker so optimalni delovni obrati višji od obratov, ki jih omogočajo te valjčki. |
Citiram: | Povratna vzmet najdemo med sklopko in sprednjim delom jermenice. Pri nizkih obratih je povratna vzmet raztegnjena, prvi del jermenic pa pomaknjen stran od sklopke. Ob povišanju obratov se povratna vzmet stiska, prvi del jermenic pa se pomika vedno bolj proti sklopki. Ob tem se jermen spušča, na prednjem delu pri variomatu pa dviguje. Skuter tako pridobi večjo hitrost. Trdota povratne vzmeti odloča o tem kako hitro se jermenice razpro in kako hitro se povrnejo v svoj prvotni položaj ko se navor zmanjša.
Ob zamenjavi povratne vzmeti je potrebna ponovna nastavitev skuterja. V primeru vgradnje trše povratne vzmeti, bo potrevbno vstaviti malenkost težje valčke. V primeru vgradnje mehkejše vzmeti, pa boste po vsej verjetnosti potrebovali lažje valčke. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
brenčač Stopnja:
Pridružen/-a: 21.08. 2011, 14:52 Prispevkov: 67 Kraj: Veliki Vrh
|
Objavljeno: 28 Avg 2011 13:24 Naslov sporočila: |
|
|
hvala ti _________________ dokler gre,gre, ko pa negre, pa crkne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rokzilla scooter gynecology
Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07 Prispevkov: 1347 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 04 Sep 2011 21:09 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da bi tale video spadal kar v tole temo, je zanimivo pogledati kako to izgleda od znotraj. Še bolj zanimivo pa je, kako so spravili kamero v cilinder.
http://www.youtube.com/watch?v=UvmBLqjaZxY |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nrossi Stopnja:
Pridružen/-a: 07.11. 2010, 14:33 Prispevkov: 171 Kraj: kranj
|
Objavljeno: 05 Sep 2011 16:13 Naslov sporočila: |
|
|
ali ima aerox original alu al gus cly ? gus se da pobrusit na večjo mero če zariba ane, isto kot pri tomosu? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojč Stopnja:
Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14 Prispevkov: 182 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: 05 Sep 2011 16:43 Naslov sporočila: |
|
|
ja aerox ma gus celinder in se ga da preprosto pobrusit na nadmero:) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mimic Stopnja:
Pridružen/-a: 07.08. 2011, 13:56 Prispevkov: 12 Kraj: Ultimate Special Place
|
Objavljeno: 06 Sep 2011 09:55 Naslov sporočila: |
|
|
A mogoče veste na kolikšno mm fi nadmero pa se da max pobrusit? _________________ "Power is nothing without insanity" |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|