forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



NASPLOŠNO "debata" o tem in onem...
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 66, 67, 68  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Nasplošno o skuterjih
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 06 Avg 2011 21:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

to je v bistvu katalizator, brez tega nema tehničnega nasmejan
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
malaguti F15
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.07. 2011, 21:08
Prispevkov: 14

PrispevekObjavljeno: 07 Avg 2011 10:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če pogledate na sliki je tam kje je privarjen katalizator cev zelo stisnjena , zaj nevem , če je orginal tak narejeno , ali pa je to mogoče od udarca not stisnilo?
Ker tako stisnjena cev mora precej dušit.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
wertu
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.06. 2010, 20:52
Prispevkov: 277

PrispevekObjavljeno: 07 Avg 2011 11:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

razgrajač je napisal/a:
to je v bistvu katalizator, brez tega nema tehničnega nasmejan


kak te ne meni je samo pogledau končno hitrost pa ajde bog, lahko pa bi se tudi končalo drugač.. OK
_________________
http://skuterist.mojforum.si/skuterist-about2489.html
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
yamaha70cc
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 15.05. 2011, 20:51
Prispevkov: 41

PrispevekObjavljeno: 12 Avg 2011 20:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sem nov na forumu, moj problem je pa sledeč:

imam novo yamaho aerox, danes kupljeno.
prvo kar sem naredil ko sme prišel domov je, da sem pobral prijatla in sma šla skupaj na pohorje, 25km v eno smer, fajn hrib.. gor sem ga celi čas na polno tišal, nisem šparo, gor je šeu 40... okej... po ravnem gre po števcu 54kmh... okej. gori naredima pavzo 15min. grema dol, ga spet tišim na polno, do 72 po števcu sva spravla po hribu dol, ne pretiravam. prideva iz hriba, po ravnini samo še do bajte, gre neki 67kmh po števcu... ko samo na enkrat nekaj vseka v mašini, gas ne dela, smerokazi so še delali, se ustaviva, počakava 20min, normalo zaštartam, in se odpeljeva počasi domov.

to se mi ne zdi normalno zato rajši vprašam. vem da bi mogo motor najprej ulavfat, ampak kolkor sem bral tu po forumu, ste ga vsi tišali na polno... no, da slišim vaša mnenja, kaj bi lahko bilo in zakaj?

hvala, lp. nor
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rokzilla
scooter gynecology
scooter gynecology


Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07
Prispevkov: 1347
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 12 Avg 2011 21:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se nisva midva menila nekaj že, ko si mi pisal da misliš kupit runnerja? vesel

Drugače pa nesmeš tišat motorja v obrate, če ima blokado namenjeno, da blokira obrate... Samo uničuješ si ga. Ko bodo na tehničnem blokade zunaj, pa lahko tiščiš po hribu, pa še takrat ti nebi priporočal. NE delaj več tega
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
yamaha70cc
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 15.05. 2011, 20:51
Prispevkov: 41

PrispevekObjavljeno: 12 Avg 2011 21:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja, v runnerja ni šla čelada, pa sem vzel aeroxa nasmejan gre komot noter. ok. hvala za nasvet vesel
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rokzilla
scooter gynecology
scooter gynecology


Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07
Prispevkov: 1347
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 12 Avg 2011 22:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ah seveda če čelada ne gre v runnerja pa vzemi aeroxa, ''pametno'' nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
buco
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10
Prispevkov: 2714
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 12 Avg 2011 23:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hahahaha nasmejan Če se ti nojeva jajca zdi premala, vzami od kure smeh smeh smeh
_________________
http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
brenčač
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 21.08. 2011, 14:52
Prispevkov: 67
Kraj: Veliki Vrh

PrispevekObjavljeno: 28 Avg 2011 10:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

lp. sem začetnik ubistvu sem skor tunal in imel tomosakije zdej pa si skuterja kupujem , pa me nasplošno zanima kaj je to povratna fedra, variomat, valjčki kako nalogo imajo...
_________________
dokler gre,gre, ko pa negre, pa crkne.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fleg
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.07. 2010, 12:52
Prispevkov: 449

PrispevekObjavljeno: 28 Avg 2011 12:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Citiram:
Ko govorimo o valjčkih pravzaprav govorimo v utežeh, ki jih vstavimo v variomat. Ime so prav gotovo dobili po svoji obliki. Pa ste se kdaj pravzaprav vprašali kakšna je njihova naloga in zakaj vedno govorimo o različnih težah ter kaj nam to pomaga. Nikoli?
Valjčki zaradi centrifugalne sile, ki se ustvari med vrtenjem, razrinejo pokrov variomata in sam variomat. Ker je pokrov fiksen, se variomat pomakne proti vetrnici, ter s tem potisne jermen navzgor, kar je enako kot če bi povečali sprednji zobnik pri verižnem načinu prenosa. Razložimo še zakaj je pomembna teža valjčkov. Lažji, kot so valjčki, več obratov je potrebno, da jih centrifugalna sila premakne proti zunanjemu delu variomata. Če so valjčki težji, so za enak proces potrebni manjši obrati. Seveda je tukaj treba biti previden, saj bi s prelahkimi valjčki skuter dobil preveč obratov, kar bi imelo za posledico izgubo moči zaradi tako imenovanega "vrtenja v prazno". V primeru pretežkih valjčkov pa skuter ne bi mogel razviti polne moči, ker so optimalni delovni obrati višji od obratov, ki jih omogočajo te valjčki.

Citiram:
Povratna vzmet najdemo med sklopko in sprednjim delom jermenice. Pri nizkih obratih je povratna vzmet raztegnjena, prvi del jermenic pa pomaknjen stran od sklopke. Ob povišanju obratov se povratna vzmet stiska, prvi del jermenic pa se pomika vedno bolj proti sklopki. Ob tem se jermen spušča, na prednjem delu pri variomatu pa dviguje. Skuter tako pridobi večjo hitrost. Trdota povratne vzmeti odloča o tem kako hitro se jermenice razpro in kako hitro se povrnejo v svoj prvotni položaj ko se navor zmanjša.
Ob zamenjavi povratne vzmeti je potrebna ponovna nastavitev skuterja. V primeru vgradnje trše povratne vzmeti, bo potrevbno vstaviti malenkost težje valčke. V primeru vgradnje mehkejše vzmeti, pa boste po vsej verjetnosti potrebovali lažje valčke.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
brenčač
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 21.08. 2011, 14:52
Prispevkov: 67
Kraj: Veliki Vrh

PrispevekObjavljeno: 28 Avg 2011 13:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hvala ti
_________________
dokler gre,gre, ko pa negre, pa crkne.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rokzilla
scooter gynecology
scooter gynecology


Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07
Prispevkov: 1347
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 04 Sep 2011 21:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mislim da bi tale video spadal kar v tole temo, je zanimivo pogledati kako to izgleda od znotraj. Še bolj zanimivo pa je, kako so spravili kamero v cilinder.

http://www.youtube.com/watch?v=UvmBLqjaZxY
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nrossi
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.11. 2010, 14:33
Prispevkov: 171
Kraj: kranj

PrispevekObjavljeno: 05 Sep 2011 16:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ali ima aerox original alu al gus cly ? gus se da pobrusit na večjo mero če zariba ane, isto kot pri tomosu?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojč
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14
Prispevkov: 182
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: 05 Sep 2011 16:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja aerox ma gus celinder in se ga da preprosto pobrusit na nadmero:)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mimic
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.08. 2011, 13:56
Prispevkov: 12
Kraj: Ultimate Special Place

PrispevekObjavljeno: 06 Sep 2011 09:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A mogoče veste na kolikšno mm fi nadmero pa se da max pobrusit?
_________________
"Power is nothing without insanity"
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Nasplošno o skuterjih Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 66, 67, 68  Naslednja
Stran 58 od 68

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu