Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 10 Jun 2013 21:14 Naslov sporočila: |
|
|
78 _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
memi Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2010, 12:12 Prispevkov: 83
|
Objavljeno: 15 Jun 2013 20:14 Naslov sporočila: |
|
|
Eno vprašanje.. kolega je kupo rabljen cilinder ko je vozen cca. 400km in zdej ko ga bo dal v motor se bo "vse prilegalo kot je treba" ali je treba spet od začetka ulaufat cilinder kot novga? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BoBeR Stopnja:
Pridružen/-a: 12.06. 2013, 21:01 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 17 Jun 2013 18:16 Naslov sporočila: |
|
|
Ja mal bo treba še zmer ulaufat, ne pa pretiravat jaz bi ga pustu kakšno uro pod prostim tekom pa vsake tok cajt ga mal ugasn--pa še pol bo treba ene 50km u izi
če je zračno hlajen malo manj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
memi Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2010, 12:12 Prispevkov: 83
|
Objavljeno: 18 Jun 2013 13:38 Naslov sporočila: |
|
|
hvala za odgovor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KKleMMen Stopnja:
Pridružen/-a: 14.04. 2008, 18:00 Prispevkov: 2 Kraj: Pijava Gorica - Spodnje Duplice
|
Objavljeno: 22 Jun 2013 10:55 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni fantje!
Ker vem, da vas je na tem forumu kar nekaj, ki obvladate zadeve v povezavi z omejevalci obratov, ki pridejo v poštev pri tehničnih pregledih in policiji , me zanimajo sledeče zadeve.
Aja, toliko za info, imam APRILIO AREA 51.
Kot sem gledal po internetnih straneh in forumih je razvidno, dai obstajajo trije tipi omejevalcev. Omejevalec na stikalo, omejevalec na kodo (v kombinaciji z zavoro) in omejevalec na daljinski upravljalnik.
Zanima me, katerega najbolj priporočate oz. za katerega ste se odločili in ali vam zadeva deluje zanesljivo?
Verjetno je policistom lahko sumljivo, če bi imel vgrajen omejevalec na stikalo, ker bi jih zanimalo kaj to stikalo pomeni oz. čemu služi. Tako, da se mogoče najbolj nagibam omejevalcu na kodo in omejevalcu na daljinski upravljalnik.
Pa še to me zanima kako je z omejevalniki obratov, če recimo dežuje ali pa se z wapom umiva skuter. Je lahko to škodljivo za sam omejevalnik? V stiku z vodo verjetno zadeva ne deluje?
Že vnaprej hvala vam za odgovore, sem namreč popolni laik glede omejevalcev.
Lep pozdrav!
Klemen |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vrezac Stopnja:
Pridružen/-a: 31.08. 2012, 15:05 Prispevkov: 97
|
Objavljeno: 23 Jun 2013 13:58 Naslov sporočila: |
|
|
Najbolj zanesljiv je omejevalec na stikalo, vsaj po mojih izkušnjah. Stikalo pa se tudi dovolj dobro skrije, da ni opazno.
Drugače pa sta super tudi druga omejevalca, sta pa dražja. Za najboljšega pa velja omejevalec na magnet (vgasneš in prižgeš ga s tem, da k določeni točki približaš določen magnet). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
germek Stopnja:
Pridružen/-a: 11.09. 2011, 10:42 Prispevkov: 72
|
Objavljeno: 25 Jun 2013 21:25 Naslov sporočila: |
|
|
Malaguti phantom f12r
Na zacetku se nekako gre ko se segreje na delouno temperaturo zacne ful trokirat in nemore speljat
Kaj je za to kriv čentralin??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jalen Stopnja:
Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23 Prispevkov: 464
|
Objavljeno: 26 Jun 2013 07:41 Naslov sporočila: |
|
|
Je cilinder pregret? _________________ ;D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
germek Stopnja:
Pridružen/-a: 11.09. 2011, 10:42 Prispevkov: 72
|
Objavljeno: 26 Jun 2013 07:46 Naslov sporočila: |
|
|
jalen je napisal/a: | Je cilinder pregret? |
pomojem ne |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jalen Stopnja:
Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23 Prispevkov: 464
|
Objavljeno: 26 Jun 2013 08:48 Naslov sporočila: |
|
|
daj ga dol pa poglej ce je kaj lisast. _________________ ;D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
germek Stopnja:
Pridružen/-a: 11.09. 2011, 10:42 Prispevkov: 72
|
Objavljeno: 26 Jun 2013 16:23 Naslov sporočila: |
|
|
jalen je napisal/a: | daj ga dol pa poglej ce je kaj lisast. |
Ce bi zakuhau pol bi sou slabo tudi ko je hladen |
|
Nazaj na vrh |
|
|
memi Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2010, 12:12 Prispevkov: 83
|
Objavljeno: 29 Jun 2013 06:48 Naslov sporočila: |
|
|
Spet eno vprašanje..
No namreč imam DR evota ferg je naštelan, bela povratna, TPR/multivar vario(4-6g).. negre mi skombinirat... potegne lepo.. ampak končna okol 90. kaj naj naredim za večjo končno? jermenice večje?
Nevem kako naj vsaj malo tako dobim kot ima on...http://www.youtube.com/watch?v=r8x0BY4Ao9Y |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 29 Jun 2013 15:51 Naslov sporočila: |
|
|
multivar 4,5g pa bi moglo bit, drugace pa kaj vec ni za pricakovat _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
smarty Stopnja:
Pridružen/-a: 01.09. 2010, 09:51 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 07 Avg 2013 08:49 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni.
Sem lastnik skuterja Sachs SX1 in pravkar menjujem ležaje ter bat, ker so mi zaribali ležaji in bat. Sedaj sem pa v dilemi, ker sem naročil nov bat, ki ni isti kot original.
Ali je kaj narobe, če bat nima lukenj? Nov in stari bat na sliki...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
NotEntery Stopnja:
Pridružen/-a: 03.04. 2012, 18:16 Prispevkov: 48
|
Objavljeno: 10 Avg 2013 12:58 Naslov sporočila: |
|
|
Ta bat z luknjami je bolsi. Te luknje ima zaradi lamelnega vsisa. Mešannico goriva in zraka ne potegne samo skozi pretočne kanale, temveč tudi skozi odprtini v batu v podbatni prostor.
Tudi brez teh lukenj dela , samo slabše. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|