forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



VSE O TUNINGU.. *Kratka Vprašanja.. *Problemi.. *Nasveti..
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... , 73, 74, 75  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 10 Jun 2013 21:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

78
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
memi
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.04. 2010, 12:12
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 15 Jun 2013 20:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Eno vprašanje.. kolega je kupo rabljen cilinder ko je vozen cca. 400km in zdej ko ga bo dal v motor se bo "vse prilegalo kot je treba" ali je treba spet od začetka ulaufat cilinder kot novga?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
BoBeR
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 12.06. 2013, 21:01
Prispevkov: 7

PrispevekObjavljeno: 17 Jun 2013 18:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja mal bo treba še zmer ulaufat, ne pa pretiravat ne jaz bi ga pustu kakšno uro pod prostim tekom pa vsake tok cajt ga mal ugasn--pa še pol bo treba ene 50km u izi OK
če je zračno hlajen malo manj
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
memi
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.04. 2010, 12:12
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 18 Jun 2013 13:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hvala za odgovor mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
KKleMMen
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 14.04. 2008, 18:00
Prispevkov: 2
Kraj: Pijava Gorica - Spodnje Duplice

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2013 10:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni fantje!

Ker vem, da vas je na tem forumu kar nekaj, ki obvladate zadeve v povezavi z omejevalci obratov, ki pridejo v poštev pri tehničnih pregledih in policiji nasmejan , me zanimajo sledeče zadeve.

Aja, toliko za info, imam APRILIO AREA 51.

Kot sem gledal po internetnih straneh in forumih je razvidno, dai obstajajo trije tipi omejevalcev. Omejevalec na stikalo, omejevalec na kodo (v kombinaciji z zavoro) in omejevalec na daljinski upravljalnik.

Zanima me, katerega najbolj priporočate oz. za katerega ste se odločili in ali vam zadeva deluje zanesljivo?

Verjetno je policistom lahko sumljivo, če bi imel vgrajen omejevalec na stikalo, ker bi jih zanimalo kaj to stikalo pomeni oz. čemu služi. Tako, da se mogoče najbolj nagibam omejevalcu na kodo in omejevalcu na daljinski upravljalnik.

Pa še to me zanima kako je z omejevalniki obratov, če recimo dežuje ali pa se z wapom umiva skuter. Je lahko to škodljivo za sam omejevalnik? V stiku z vodo verjetno zadeva ne deluje?

Že vnaprej hvala vam za odgovore, sem namreč popolni laik glede omejevalcev.

Lep pozdrav!

Klemen
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vrezac
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 31.08. 2012, 15:05
Prispevkov: 97

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2013 13:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Najbolj zanesljiv je omejevalec na stikalo, vsaj po mojih izkušnjah. Stikalo pa se tudi dovolj dobro skrije, da ni opazno.
Drugače pa sta super tudi druga omejevalca, sta pa dražja. Za najboljšega pa velja omejevalec na magnet (vgasneš in prižgeš ga s tem, da k določeni točki približaš določen magnet).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
germek
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.09. 2011, 10:42
Prispevkov: 72

PrispevekObjavljeno: 25 Jun 2013 21:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Malaguti phantom f12r
Na zacetku se nekako gre ko se segreje na delouno temperaturo zacne ful trokirat in nemore speljat
Kaj je za to kriv čentralin???
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jalen
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23
Prispevkov: 464

PrispevekObjavljeno: 26 Jun 2013 07:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Je cilinder pregret?
_________________
;D
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
germek
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.09. 2011, 10:42
Prispevkov: 72

PrispevekObjavljeno: 26 Jun 2013 07:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jalen je napisal/a:
Je cilinder pregret?


pomojem ne
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jalen
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23
Prispevkov: 464

PrispevekObjavljeno: 26 Jun 2013 08:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

daj ga dol pa poglej ce je kaj lisast.
_________________
;D
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
germek
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.09. 2011, 10:42
Prispevkov: 72

PrispevekObjavljeno: 26 Jun 2013 16:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jalen je napisal/a:
daj ga dol pa poglej ce je kaj lisast.


Ce bi zakuhau pol bi sou slabo tudi ko je hladen
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
memi
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.04. 2010, 12:12
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 29 Jun 2013 06:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Spet eno vprašanje..
No namreč imam DR evota ferg je naštelan, bela povratna, TPR/multivar vario(4-6g).. negre mi skombinirat... potegne lepo.. ampak končna okol 90. kaj naj naredim za večjo končno? jermenice večje?
Nevem kako naj vsaj malo tako dobim kot ima on...http://www.youtube.com/watch?v=r8x0BY4Ao9Y
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 29 Jun 2013 15:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

multivar 4,5g pa bi moglo bit, drugace pa kaj vec ni za pricakovat vesel
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
smarty
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 01.09. 2010, 09:51
Prispevkov: 6

PrispevekObjavljeno: 07 Avg 2013 08:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozdravljeni.

Sem lastnik skuterja Sachs SX1 in pravkar menjujem ležaje ter bat, ker so mi zaribali ležaji in bat. Sedaj sem pa v dilemi, ker sem naročil nov bat, ki ni isti kot original.

Ali je kaj narobe, če bat nima lukenj? Nov in stari bat na sliki...

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NotEntery
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.04. 2012, 18:16
Prispevkov: 48

PrispevekObjavljeno: 10 Avg 2013 12:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ta bat z luknjami je bolsi. Te luknje ima zaradi lamelnega vsisa. Mešannico goriva in zraka ne potegne samo skozi pretočne kanale, temveč tudi skozi odprtini v batu v podbatni prostor.
Tudi brez teh lukenj dela , samo slabše.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... , 73, 74, 75  Naslednja
Stran 74 od 75

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu